پرطرفدارترین مدل کیف prada امروز راهی بازارهای تهران شد

قبلاً در سال 1913 ماریو پرادا یک فروشگاه کوچک کیف prada در میلان افتتاح کرد، او به زودی برادرش مارتینو را به این پرونده مرتبط کرد.

شرط بندی دقیقاً روی کیف ها و چمدان های باکیفیت انجام شد که همه نمی توانستند بپردازند، این استراتژی موفقیت آمیز بود و این برند به سرعت در بین خارجی ها محبوب شد.

کیف prada با شیک خاصی متمایز می شدند: دسته های چوبی، تزئینات لاک لاک پشت، تعداد انگشت شماری بدلیجات و کریستال های درخشان.

کیف

پس از مرگ ماریو، دخترش لوئیز مسئولیت را بر عهده گرفت، موفق به ایجاد فروش در اروپا و آمریکا شده است، دوره یکسان باقی مانده است، کیفیت و سبک بی عیب و نقص اما در این زمان، تقاضا برای کیف به میزان قابل توجهی کاهش یافته بود، آنها برای خریداران ناراحت کننده و حجیم به نظر می رسیدند.

این شرکت با یک بحران مالی و سپس یک فروپاشی احتمالی مواجه شد، دوران جدید با به موقع به دست نوه مبتکر بنیانگذار افتاد.

این او بود که از یک تجارت کوچک خانوادگی یک خانه مد تأثیرگذار ایجاد کرد که روندهای فصل جدید را دیکته می کند او نمی توانست بدون حمایت کارآفرین پاتریزیو برتلی، که بعدها همسر و مدیر عامل پرادا او شد، این کار را انجام دهد.

اول از همه، تصمیم گرفت تا دامنه این برند را گسترش دهد بنابراین شروع به ساخت لباس و کفش کرد، قبلاً در سال 1989 یک مجموعه جدید نور را دید که با رنگ‌های آرام مشخص می‌شد، با غلبه خطوط و سبک‌های سیاه و ساده.

او در برابر پس زمینه کیچ عمومی متمایز شد، بنابراین به سرعت طرفداران، دوستداران ظرافت و مختصر را به دست آورد، یکی دیگر از ویژگی های متمایز این برند، پایبندی به سنت ها است، بنابراین تصمیم گرفته شد که لباس های ارزان قیمت در پرادا تولید نشود، بلکه یک برند جوان جداگانه ایجاد شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.