افزایش قیمت پسته خام تازه با پوست رکورد شکست

پسته آجیل مغذی است که می تواند به عنوان یک میان وعده سالم یا بخشی از یک دستور غذای خوشمزه میل شود،  پسته  به دو صورت پسته خام تازه با پوست و به صورت برشته، شور، طعم دار یا خام موجود است.

شاید از خود بپرسید که آیا محتوای چربی بالای پسته خام تازه با پوست را به یک میان وعده ناسالم تبدیل می کند در عوض؛ چربی های سالم موجود در این آجیل سبز شاخص گلیسمی را کاهش داده و ارزش غذایی آن را افزایش می دهد، یک وعده 1/2 فنجان پسته خام تازه با پوست حاوی 18 گرم کربوهیدرات و 6 گرم فیبر است، پسته نیز مانند اکثر آجیل ها دارای شاخص گلیسمی پایینی است.

نشان داده شده است که چربی های سالم و فیبر پسته به کاهش سطح قند خون پس از مصرف سایر غذاهای غنی از کربوهیدرات مانند برنج سفید، نان و سیب زمینی کمک می کند.

تا همین اواخر،  پسته خام تازه با پوست و سایر آجیل ها به دلیل محتوای چربی بالا شهرت بدی داشتند، اما با پیشرفت علم تغذیه، متوجه شدیم که نوع چربی غذایی مهمتر از مقدار آن است.

پسته

جیل درختی، از جمله پسته، می تواند بخشی از یک رژیم غذایی سالم برای قلب باشید، شواهد علمی نشان می دهد، اما ثابت نمی کند، که خوردن 1.5 اونس از اکثر آجیل ها در روز به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی کم چربی اشباع شده و کلسترول ممکن است خطر بیماری قلبی را کاهش دهد.

به گفته پزشکان، یک وعده 1/2 فنجان پسته نزدیک به 13 گرم پروتئین را فراهم می کند و آنها را به گروه پروتئین تبدیل می کند، پسته یک گزینه پروتئین گیاهی عالی برای همه است، به ویژه کسانی که از رژیم گیاهخواری یا وگان پیروی می کنند.

مصرف آجیل با کاهش خطر بیماری های قلبی عروقی مرتبط است، یک مطالعه کوچک که توسط پرورش دهندگان پسته آمریکایی انجام شد نشان داد که رژیم غذایی با چربی متوسط ​​حاوی پسته باعث کاهش فشار خون و مقاومت عروقی در مواقع استرس حاد در مقایسه با رژیم معمولی غربی می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.